Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

niedziela, 15 września 2013

To i owo..

dziś pokażę ;-)
Jedną z wczoraj uplecionych makramowych bransoletek - iście neonowe kolory ma ten sznureczek
I jeszcze zaległe z TOHO - każda inna ;-)
Miałam pewne rękodzielnicze plany na dzisiejsze popołudnie ale wpadła siostra - jest akurat w Polsce-
więc była kawka i ciasto murzynek oraz pogaduchy.
Życzę Wam i sobie (mam w pracy kontrolę) udanego tygodnia i dobrego nastroju ;-)
Dziękuję , że do mnie zaglądacie - buziaki

4 komentarze:

  1. Wszystkie piękne, ale makramowa-tęczowa najładniejsza :)) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. O ta kolorowa jest świetna :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza bransoleta od razu wpada w oczy, miło na nią popatrzeć, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie śliczne, ale ta pierwsza, tęczowa całkowicie mnie oczarowała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...