Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

wtorek, 21 stycznia 2014

We wtorkowe popołudnie...

zrobiłam takie proste bransoletki. Nic oryginalnego, widziałam takie w galeriach internetowych, jednak tak mi się podobały, że zapragnęłam i ja takie dla siebie zrobić - sama ;-)
Pierwsza moja faworytka , wykonana z kulek hematytu o śr.ok 8mm + gumka silikonowa + zawieszka.
Pasująca do każdego ciucha


Kolejna ze szklanych, fasetowanych kryształków, które mienią się pięknie ale oczywiście na fotce nijak nie mogłam tego blasku wydobyć



Następna ze szklanych pereł o śr. ok 10mm w bladoróżowym odcieniu. Też moim skromnym zdaniem ma swój urok ;-)


I ostatnia typu shamballa - te same fasetowane kryształki + sznurek woskowany w kolorze czarnym



Mam ochotę na następne, zostało mi trochę pereł i kryształków. Może nawet jakieś kolczyki do kompletu wykombinuję.
Jak Wam się podobają ?
Pozdrawiam baaardzo ciepło z zminej Bydzi ;-)

3 komentarze:

  1. Świetne są te klasyczne kulkowe bransoletki. Ja też je bardzo lubię ... robić. Bo jeszcze sie swojej nie dorobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo uniwersalne!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...