Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

niedziela, 6 lipca 2014

Trójkąciki sztyfty ...

wyplecione z TOHO 110. Sztyfty ze stali chirurgicznej. Obie pary są dla mnie ;-)






Najprostsze z możliwych ale mnie takie właśnie się podobają .
A tak w ogóle mam już wyczekany URLOP ;-)
Pozdrawiam Was serdecznie.

3 komentarze:

  1. Śliczny kształt! A kolor taki zmienny, czy to na zdjęciach tak wygląda?

    OdpowiedzUsuń
  2. zdają się tylko siłą magnetyczną ku sobie trwać...
    do pełni szczęścia brakuje tylko fotek z nimi w
    uszkach...udanego urlopu życzę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te trójkąciki.
    Życzę udanego urlopu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...