Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

niedziela, 2 listopada 2014

Moje TRIO...

obecnie panująca moda na noszenie kilku bransoletek na raz natchnęła mnie aby zrobić parę kolorystycznych kompletów. Dzisiaj pokażę Wam pierwszy z nich, do którego wykorzystałam granatowe, szklane perły, przezroczyste szklane koraliki i błękitne TOHO 110. Co sądzicie o takim zestawie ?


Bransy można dowolnie ze sobą  zestawiać


Kolejne wariacje na temat łączenia różnych koralików i kolorów już powstają w mojej głowie , mam nawet parę metrów TOHO już nawleczonych na kordonek ;-) NIC TYLKO brać się do pracy !
Pozdrawiam Was cieplutko i życzę udanego tygodnia ;-)


9 komentarzy:

  1. Wow! Ale super :D Uwielbiam takie zestawy i te kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne, można różnie nosić:)
    Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra komplecik, wszystkie trzy razem wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki zestaw pięknie się prezentuje, chyba nawet lepiej niż każda bransoletka osobno. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba ;-) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Świetny pomysł i do tego jak świetnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...