Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

środa, 26 sierpnia 2015

Ech...

muszę sobie nieco ciężko powzdychać ;-( Znów jestem na L4 - masakra jakaś - kolejne zastrzyki w 4 literki dostaję. Dziś trzeci dzień i już bardziej do pionu mogę się postawić. Trzeba będzie bardziej o swoje zdrowie zadbać i może o jakiejś rehabilitacji pomyśleć ? Przecież nie mogę ciągle być na zwolnieniach lekarskich, wiem, że to w końcu nie moja wina ale już mi samej nieprzyjemnie jest przed szefostwem i współpracowniczkami.
Noo to sobie ciut ulżyłam.
Wracając do robótek - ręce na szczęście zdrowe - takie proste bransy zrobiłam z opali i srebrnych kuleczek hematytu



opale pięknie się mienią ale oczywista ja fotograf byle jaki;-(
2 tygodnie temu w ten długi sierpniowy weekend byłam wraz z koleżanką R . u drugiej koleżanki B. na działeczce, którą ta ostatnia wraz z małżonkiem zakupiła niedawno. Pogoda dopisała , piękne widoki, jeziorko i odwiedziny były baardzo udane ;-)
Dziubki muszą być ;-)
tu ja wraz z B.
tu z R.

a tu przed domkiem
Poza tym oprócz babcinych kwadracików szydełkuję kolejny sweterek dla mnie ;-)

Pozdrawiam was serdecznie.



 


3 komentarze:

  1. Dobrze, że rękom nic nie dolega, to na pocieszenie możesz sobie porękodzielniczyć:-) Śliczne bransoletki, a szydełkowy sweterek też pięknie się zapowiada.
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję - mam nadzieję, że wkrótce będę już w 100% sprawna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowia życzę.
    Fajne takie spotkania w kobiecym gronie.
    Bransoletki śliczne, ja sroczka jestem. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...