Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

środa, 16 marca 2016

Pastelowe bransoletki...

z kulek jadeitów 1,2 cm, których już nie mam ;-) Znalazły swoje właścicielki zadziwiająco szybko co niezmiernie mnie ucieszyło. I muszę ponownie domówić te piękne kamienie gdyż następne chętne Panie już czekają na wiosenno-letni dodatek
 tu jeszcze dodatkowo bransa z niebieskim marmurkiem - też pasuje prawda ?
Nawet nie sądziłam, że taki zestaw kolorów będzie tak fajnie wyglądał ;-)
Przyjemności na resztę tygodnia i oczywiście pięknie dziękuję za Wasze miłe słowa dotyczące dziecięcego kocyka ;-)

6 komentarzy:

  1. Wspaniałe bransoletki :) również bym chciała być posiadaczką takiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się patrzy na takie kolorki, kiedy za oknem jeszcze ie do końca wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe wiosenne kolorki :) Cieszą oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu kocham pastele :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze.Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...