Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

niedziela, 10 kwietnia 2016

Poduchy ze sznurka zostały...

w piątek wieczorem dostarczone przyjaciółce.Znów spotkałyśmy się we trzy i było jak zwykle świetnie ;-) Riwana jest z poduszek - jak mówi - bardzo zadowolona a ja jeszcze jako dodatek wydziergałam dla Niej 4 sztuki podkładek. Dzisiaj otrzymałam fotki zrobione przez Piotrka - syna Riwany.Zobaczcie proszę jak poduchy i podkładki zamieszkały w nowym domu







Fotki zamieszczone za zgodą autora. A mnie jak je zobaczyłam to aż szczęka opadła jak pięknie młody człowiek potrafił to skomponować.Ach musiałabym wybrać się do Piotra na naukę fotografii bo ja do tej formy zupełnie nie mam talentu.
Pewnie Was już zanudzam tymi poduchami - ale śpieszę donieść, że w ten weekend wydrutowałam kolejne dwie - mocno kolorowe - turkus i fuksja ;-) Mam przyobiecane, że i te obfoci zdolny syn Riwany.
Pozdrawiam i udanego tygodnia Wam życzę ;-)

4 komentarze:

  1. Bardzo fajne podusie :) Podkładki też niczego sobie, pięknie się prezentują na zdjęciach. Gratulacje dla zdolnego fotografa, dobrze, że masz takiego "pod ręką" i że czasem coś obfoci ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealnie się wpasowały, świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się komponują.:)
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozpędziłaś się, i bardzo dobrze !!! Wszystkie poduchy i podkładki są wyjątkowej urody !!! Chyba zacznę zazdrościć, pozytywnie , oczywiście !!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...