Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

niedziela, 3 lipca 2016

Torebka dla dziewczynki i...łazienka

to o czym będzie w dzisiejszym poście ;-) Szydełkową torebkę z kwiatkiem zrobiłam już jakiś czas temu tylko zapomniałam Wam ją pokazać.

Tu na fotce obie moje dziewczęce torebeczki - szukają swoich właścicielek ;-)
A teraz fotki mojej wyremontowanej łazienki - obiecałam już dawno ale dopiero w tym tygodniu dotarła szafka-słupek  wykonana na wymiar osobiście przez mojego super fachowca Michała.W łazience zostało także wreszcie powieszone duuże lustro.Jak wspominałam wcześniej ja miałam tylko bardzo ogólną wizję - wiedziałam, że wanna ma zostać zastąpiona prysznicem, umywalka została przełożona na przeciwległą ścianę, pralka zrobiła wyjazd do innego pomieszczenia.W łazience nie było ogrzewania - teraz w związku z remontem kamienicy mamy kaloryfer, bojler na ciepłą wodę został wyautowany, rury pochowane w ścianach, naprawiona drewniana podłoga, obniżony sufit (nasze mieszkanie ma wysokość 3,30 m) tak więc obniżenie sufitu w łazience sprawia o wiele przyjemniejszy widok.Pomysł i świetne wykonanie - Michał K. któremu jestem ogromnie wdzięczna. To Michał zaproponował kafle imitujące drewno w kabinie a na jednej ścianie z lustrem kafle białe, to On wymyślił to duże lustro i oświetlenie nad nim. Wszystko zostało bardzo starannie przemyślane i wykonane .Nie zgodziłam się jedynie na propozycję Michała w sprawie koloru ścian. Otóż wiem, że kolor szary jest teraz bardzo modny ale ... mnie się po prostu na ścianie mojej łazienki nie podobał i wybrałam taki bardziej hm... morski ?  Ja i moja rodzinka jesteśmy bardzo zadowoleni. Oto foty - robione przeze mnie - wiecie, że marny ze mnie fotograf  ale starałam się ;-)




i tak jak widzicie na powyższej fotce ta zabudowa i białe drzwiczki maskują zegary i rury od wody a panowie "fachowcy" zrobili to tak "pięknie"

tak wyglądała stara podłoga

ściana skuta do cegły

i pozostałe fotki







W mojej nowej łazience postawiłam na minimalizm i jedyną ozdobą jest własnoręcznie wykonany dywanik ;-) Żadnych kwiatków, muszelek i innych pierdółek nie przewiduję .Ma być prosto, funkcjonalnie i ułatwiać utrzymanie porządku. I co sądzicie ?
Pozdrawiam serdecznie ;-)

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładny ten turkus na ścianach, nowa łazienka jest idealna:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki - mnie też b.podobał się właśnie ten turkus ;-)

      Usuń
  2. Śliczne torebeczki :) gratuluję remontu i zazdroszczę :D mnie to właśnie czeka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-) To widzę sporo pracy przed Tobą ale za to potem będzie na pewno pięknie ;-)

      Usuń
  3. Edycia, po prostu slicznie, ciekawy dobór kolorów , pozdrawiam i do zobaczenia:)Jola N

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Jolcia ;-) Do zobaczenia i do pogadania w środę ;-)

      Usuń
  4. Piękną masz teraz łazienkę :-) Podoba mi się wybór kolorów.
    Torebka śliczna.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu - łazienka przyznam nieskromnie - całkiem fajnie wyszła. Pozdrawiam ;-)

      Usuń
  5. Ho, ho! Piękna przemiana łazienki :)
    Jestem też za minimalizmem, najważniejsze jest aby sprzątanie było łatwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - matamorfoza jest naprawdę duża ;-) Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...