Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

wtorek, 4 września 2012

Kolejny szybki post ;-)

Chyba zaczyna tu wiać nudą prawda ? Ciągle pokazuję Wam kolejne bransoletki. Ale cóż zrobić - zawładnęły mną i nie tylko mną totalnie. Oto co zrobiłam wczoraj i dziś





Powstało też kilka kolorowych , z pojedynczych , plecionych rzemyków ale już Wam takie wcześniej pokazywałam więc nie będę się powtarzać.
Pozdrowionka ;-)

6 komentarzy:

  1. Dobrze Ci to plątanie rzemyków idzie:)) ja tam lubię je oglądać:))) także jakby co czekam na następne:)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie prezentują się fajnie, w szczególności ta czerwona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są i każda inna. Mnie to wcale nie nudzi, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne bransoletki :) jedna ładniejsza od drugiej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście zawładnęły Tobą bransoletki, są piękne , pomysłowe i przede wszystkim jest w każdej z nich odrobina Ciebie!!!
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...