Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

sobota, 1 września 2012

Uwaga - będzie duuużo zdjęć !

Tak się składa, że w tygodniu nie mam specjalnie czasu na blogowanie więc sobotni wpis i fotki zamieszczam hurtem ;-)
Na początek zapraszam na czekoladowe muffinki - wyszły całkiem smaczne

Zrobiłam kilka rzemykowych bransoletek - takich najprostszych - mają ostatnio duże wzięcie ;-)
Co prawda miałam b.duży problem aby uchwycić właściwy kolor rzemyków - więc pozawalam sobie na małe podpowiedzi ;-)
Beżowa

Bordo




i rzemykowe ok 3mm - granat

a ta poniżej ma piękny czekoladowy odcień, którego nijak nie mogłam obfocić

Natomiast teraz pokażę Wam na jakie ciuszki nabrałam chętki


A dzisiejsze popołudnie chcę zmierzyć się z bransoletką - gąsieniczką. Czy mi się uda o tym w następnym poście.
Pozdrawiam Was serdecznie ;-)

4 komentarze:

  1. no taki ocieplaczo-sweterek jak ten pomarańczowy to by mnie też skusił....
    śliczne bransoletki :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak ten ocieplacz jest bardzo fajny:)) świetne są te bransoletki:)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletki bardzo fajne i modne! Ciuszki rzeczywiście kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Babeczki wyglądają smakowicie. Bransoletki śliczne. Inspiracje bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...