Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

piątek, 15 marca 2013

Na zielono ;-)

Wiosno - przybywaj ! Podejrzewam, że Wy też z utęsknieniem wyglądacie wiosny prawda ?
Ja postanowiłam ją przywołać - wydziergałam soczyście zieloną kamizelkę z dekoltem w "łódkę".
Uwaga - kolor trochę daje po oczach haha

Ponoć tej wiosny modny jest właśnie kolor zielony i to wszystkie jego odcienie więc co tam - zamiast czerni i szarości niech będzie właśnie taka "wścieklizna".
A jako dodatek rzemykowe bransy; jedna moja, druga do przygarnięcia


I jeszcze taka w odcieniu chabrowym, zrobiona już jakiś czas temu ale dopiero dziś obfocona

Wczoraj skończyłam pisać moją pracę licencjacką - HURA ! Teraz do Promotora - zapewne będą poprawki ale tę najgorszą część mam już chyba za sobą.
Pozdrawiam Was cieplutko. Przypominam, że nadal jestem chętną na wymiankę - szczegóły w poprzednim poście.
PA ;-)

3 komentarze:

  1. Takich właśnie soczystych zieloności teraz mi trzeba :) Kamizelka ma fajny wzorek, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne bransoletki i super kamizelka :)) Ten wzorek bardzo ciekawie wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna kamizelka :-) Kolor - cudny :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...