Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

niedziela, 17 marca 2013

Szaleję z kolorami ;-)

Nadal przyzywam wiosnę. Wczorajsze popołudnie spędziłam na robieniu kolejnych bransoletek.
Mix kolorów - specjalnie wykorzystałam takie żywe kolory.
W pierwszej kolejności prezentacja rzemykowych.




I oczywiście nie może zabraknąć zielonej - bardzo proszę ;

I jak - mogą być ?
Pozdrawiam słonecznie ;-)

5 komentarzy:

  1. Bardzo wiosennie się zrobiło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To pewnie że mogą być :) są świetne ;)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne bransoletki :) rzemykowe są bardzo inspirujące :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalej,szalej, może wreszcie przywołasz tę oczekiwaną przez wszystkich "Panią Wiosnę ". Bardzo ładne kolorki !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...