Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

niedziela, 18 sierpnia 2013

Szkoda...

że już koniec wolnego.Sweterki i torebka leżały odłogiem.Za to przybyło krzyżyków w moim obrazie "dama w kapeluszu".Nawet foty dziś robiłam i... mój aparat wariuje na całego. Przed chwilą zabrałam się za obróbkę zdjęć i... fotek obrazu a także szydełkowych serwetek jakie chciałam Wam pokazać po prostu NIE MA na karcie ;-( Zupełnie tego nie rozumiem, chociaż w trakcie robienia zdjęć- padła mi bateria i kolejne (te akurat są) robiłam już "na Kablu" - więc może to jest przyczyna ? W takim razie pokazuję kolejne nuda co ? sznurkowe bransy
Ta pomarańczowa dla mnie:
I jeszcze takie - dla chętnych do kupienia bezpośrednio u mnie - zapraszam
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę fajnego tygodnia ;-)

2 komentarze:

  1. Sznurkowych bransoletek nigdy za wiele! Ja też je bardzo lubię i nieustannie noszę :) Pozdrawiam cieplutko, S.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne bransoletki :)Szkoda, ze nie masz fotek serwetek

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...