Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

czwartek, 15 sierpnia 2013

Witam...

po małej przerwie ;-)
Dziś o torebce, która miała być...poduszką ;-)
Jakoś tak chyba w styczniu zrobiłam szydełkiem kwadracik, który miał być poduszką.Jednak jak to u mnie często bywa - nastąpiła zmiana koncepcji.Kwadracik w pewnym momencie został odłożony "na pózniej" i tak sobie leżał i leżał. Aż pewnego dnia gdy przeglądałam moje gazetki ze wzorami szydełkowym spojrzałam na tę fotkę
I wymyśliłam, że kwadracik już prawie gotowy więc z powodzeniem mogę sobie taką torbę zrobić. W moim zamyśle z jednej strony torba będzie wyglądała tak (kolory na fotce mocno przekłamane)
z drugiej strony myślę, że zrobię kwadracik czarny i takie też będzie obramowanie i uszy torby.
Dla chętnych schemacik:
Poza tym mam na warsztacie: czarny sweterek z elementów i fioletowy blezerek - wszystko dziergane szydełkiem - jak tylko ukończę to pokażę ;-)
Ach i jeszcze wzięłam się za haft krzyżykowy - powstaje taki obrazek
(darmowy schemat znalazłam na
www.wzory-haftu.pl .POLECAM !
Tak więc widzicie, że sporo mam rozgrzebanych robótek - ale jak się znudzę jedną to biorę do ręki inną ;-)
Mam wolne przez te 4 dni więc chyba uda mi się coś zdziałać.
Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam i miłych dni Wam życzę ;-)

4 komentarze:

  1. HEJ,HEJ:-)
    Torebka powinna wyjsc sliczna,bo przepiekny to jest wzor i swietne kolorki.Zamysl z haftowanym obrazkiem tez doskonaly-bardzo oryginalny projekt w jesiennych kolorach,pasujacy do kazdego wnetrza,gdy po skonczeniu,umiescisz w ramce i na scianie.
    Moc pozdrowien ze Szwecji-Halinka/po dluuugiej przerwie/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowa torebka, z niecierpliwością czekam na efekt końcowy! :) Pozdrawiam, S.

    OdpowiedzUsuń
  3. torebka urocza, kiedy się pochwalisz efektem?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...