Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

środa, 2 października 2013

Mój króciutki urlop...

dobiegł końca. Jednak muszę przyznać, że nieco wypoczęłam ;-) Poniedziałkowe spotkanie z przyjaciółkami jak zawsze było bardzo udane - ale się naśmiałyśmy, powspominałyśmy stare, dobre czasy dzieciństwa i dorastania. Znajomość z Beatą zawarłyśmy jeszcze w piaskownicy a Riwana dołączyła do nas w podstawówce. Dziewczyny bardzo skutecznie odradzały mi zmianę koloru włosów - a były tak przekonujące, że... nadal jestem rudzielcem ;-) Te wolne dni nie były jednak wolne od moich kochanych robótek. Powstało kilka bransoletek . Niestety mój aparat chyba dokonał swego żywota a fotki zrobione tabletem nie są zbyt piękne więc pokazuję tylko to
Mam nadzieję, że uda mi się jeszcze jakoś obfocić moje inne "dzieła" i tutaj Wam je zaprezentować.
Tak więc jutro już do pracy ale to tylko 2 dni i znów wolne ;-)
Pozdrawiam Was cieplutko i ślicznie dziękuję za Wasze cudowne komentarze i odwiedziny.

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...