Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

niedziela, 6 października 2013

Bez zbędnych słów...

pokażę Wam moje ostatnie dokonania ;-)
Bransoletki z tasiemki
Bransoletki sznurkowe
Bransoletki koralikowe te, które się nie załapały do poprzedniego posta
I dla siebie wyplotłam takie oto kolczyki z Super Duo i Toho kolczyki - bardzo popularny ostatnio w sieci wzór gwiazdek - w bajecznych kolorach-niestety fotki nie oddają ich uroku
I jeszcze na koniec poduszka - haft krzyżykowy, zrobiona dla mamy i wreszcie przez z nią samą uszyta.
Miłej niedzieli oraz całego nadchodzącego tygodnia Wam życzę i pozdrawiam ;-)

2 komentarze:

  1. Cuda, cuda i jeszcze raz cuda, kolczyki z sd wyglądają bosko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te bransoletki, a podusia jest super taka kolorowa :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...