Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

niedziela, 3 maja 2015

Było trochę więcej wolnego czasu...

to i wena wróciła ;-) Wyczarowałam kilka bransoletek - dziś pokażę Wam te w tonacji turkusowo-niebiesko-granatowej.
Na początek - w sumie bransa "resztkowa" z kamyków jakie pozostały mi po zrobieniu wcześniejszych biżutek - i przyznam nieskromnie, że ta podoba mi się najbardziej ;-)
Mix kamieni: turkus, turkus zielony, jadeit, marmurek + przekładki z cyrkoniami - chyba zostanie moją własną osobistą - na lato w sam raz prawda ?



Kolejna to - duże 12mm białe kule jadeitu i mniejsze to marmurek i hematyt


 
Następna a właściwie następne to granatowe jadeity - bransy 2 w 2-ch rozmiarach

I ostatnia "resztkowa" -  to kamienie marmurku, turkusy, jadeity i szklane kule


Poszalałam prawda ? A to nie koniec ;-) W kolejnym poście  zobaczycie bransy szydełkowe.
Miłego tygodnia Wam życzę - buziaki ;-)

5 komentarzy:

  1. No rzeczywiście zaszalałaś :) bransoletki śliczne w sam raz do letnich kreacji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A bo takie resztkowe zawsze najlepiej wychodzą:-)
    Świetna kolekcja, niebieskości są na lato idealne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ta z pierwszej fotki już jest przeze mnie
      noszona ;-)

      Usuń
  3. Śliczne, moją faworytką jest dwójka, jednocześnie kolorowa i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...