Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

poniedziałek, 11 maja 2015

W weekend ...

udało mi się dokończyć srebrzystą bransoletkę z TOHO 110 na 12 k.w rzędzie


Pobawiłam się też siateczkami - tym razem w większości wypełniając je miksami koraliczków



Mam też ochotę na prace w jakiejś innej technice ale jeszcze nie zdecydowałam co to będzie...
Udanego tygodnia ;-)


2 komentarze:

  1. super ten szydełkowy wąż, mnie się tylko raz udało wykończyć bransoletę na 10 w rzędzie, nadal podziwiam wszystkie grubsze ;) a siateczki wyglądają ciekawie, aż chciałabym "pomacać", jak te koraliki się w nich tam układają.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalenie ciekawy efekt z tą siateczką, jeszcze czegoś takiego nie widziałam:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...