Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

sobota, 27 czerwca 2015

Szydełkowe bransoletki...

zdecydowanie dominują w moich ostatnich postach. Prawdę mówiąc sama jestem już nieco nimi znudzona ale cóż zapotrzebowanie było właśnie na takie biżutki.
Tu poniżej wykorzystałam TOHO 110 Silver Lined Dark Aquamarine - w realu kolor tych koralików jak dla mnie jest prześliczny



Ta bransoletka jest dość cienka bo tylko na 6 k.w rzędzie.
Następna też ze 110 TOHO Galvanized Green Teal 

Ech już mnie ręce swędzą aby inne półprodukty poszły w ruch ( czekają kolorowe rzemienie, Swarovski, siateczki.... a i jeszcze czekają 2 rozpoczęte szydełkowe, letnie bluzeczki. Choć w tym ostatnim temacie to jakoś nie mam wyrzutów sumienia bo lata jakoś nie widu ni słychu ;-(
Buziaki przesyłam ;-)



1 komentarz:

  1. Moje najbardziej leptnie dziany też ciągle w kącie... nie podoba mi się dotychczasowe lato... Za to Twoje bransoletki bardzo! Śliczne są:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...