Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

sobota, 20 czerwca 2015

Ostatnie dni były bardzo...

twórcze ;-) Wyszydełkowałam całkiem sporo - tempo było naprawdę szybkie. Pierwszy z zamówionych naszyjników gotowy - TOHO 100 Galvanized aluminium - postawiłam na fikuśny dodatek - serce w srebrnym kolorze  - może służyć jako zapięcie, wisiorek lub zwiększenie obwodu naszyjnika


Poniżej fotka z lampą
Dla przyjaciółki zrobiłam kolczyki - srebrne sztyfty + Rivoli Swarovski 8mm w odcieniu Black Diamond
I jeszcze moja kolorowanka ;-)
W następnych postach zapraszam do obejrzenia kolejnych biżutek.

Pozdrawiam Was serdecznie ;-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...