Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Koralikowo-kulkowo ;-)

Pięknie dziękuję wszystkim za życzenia ;-)
Ponieważ ja w te święta niewiele się z domu ruszałam - gościna odbywała się u nas - więc mogłam trochę pobawić się koralikami.Zaczęłam już w piątek wieczorkiem. Na pierwszy ogień poszedł duży wisior trójkąt powiedzmy, że 3D haha.
Trochę krzywulec gdyż użyłam koralików Seeds, których mam jeszcze spory zapas - jednak są one niezbyt równe i dlatego
prace są takie jakie są. Zawieszone na czarnym rzemyku:


Musicie uwierzyć mi na słowo, że ramiona trójkąta są równe - tylko to ujęcie jakieś takie - zle trzymałam aparat.

Był też haft koralikowy i kolejny wisior

Również sporych rozmiarów i zawieszony na rzemyku.

Kolejny wisior - inspiracją był dla mnie Weronika
Moja wersja to: duuże kule również z 3,5 mm Seeds + łańcuch z metra.


Wyplotłam małą kuleczkę-zawieszkę do książkowej zakładki

Teraz kombinuję , żeby zrobić bransoletkę na krośnie, które zakupiłam w grudniu ale jakoś nie miałam weny na tkactwo.
I jeszcze na koniec pozdrowienia z zaśnieżonej Bydgoszczy - taki mam widok z okna od ulicy

2 komentarze:

  1. Świetne, w szczególności trójkątny wisior:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super wisiory wymyśliłaś! :) A na dodatek w świetnych kolorach :) Mi najbardziej przypadł do gustu podwójny kulkowy, pozdrowienia, S.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...