Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

sobota, 26 kwietnia 2014

TOHO Bugle...

takie własnie koraliki wykorzystałam do uszycia tej bransy. Przyznam, że pracochłonna była bardzo ale efekt całkiem mi się podoba.




Sposób wykonania podpatrzyłam TUTAJ - tylko ja użyłam TOHO BUGLE 3mm. Próbowałam  uszyć z tych nieco większych ale moim zdaniem bransoletka wychodziła zbyt masywna.
A jak Wam się podoba ?
Pozdrawiam ;-)

7 komentarzy:

  1. hej;
    Piekna spiralka ze 'slomkami':-)
    Swietna bransoletka-piekny kolor.
    Pomysl na uzycie tych szklanych rureczek-mam ich pod dostatkiem i w roznych dlugosciach i kolorach a jeszcze jakos nic z nich nie zrobilam.
    -Usciski-
    -Halinka-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Halinko - fajnie ujęłaś te 'słomki" ;-)

      Usuń
  2. Bardzo piękna bransoleta. Wyobrażam sobie ogrom plecenia i cierpliwości , ale efekt jest powalający . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra pomysł! Wykombinowałaś to świetnie! :) I kolory bardzo do mnie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo, ale ciekawe połączenie :-) Mam trochę bugli, ale jakoś ciężko mi je wykorzystać - a tu proszę, pomysł gotowy:-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...