Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

niedziela, 12 lipca 2015

Szukam kłębuszków wełny ...

Kocurek lub podobnego akrylu i dlatego mam do Was serdeczną prośbę .Może któraś z Was drogie blogowiczki ma resztki, takie nieprzydatne kłębki lub kłębuszki takiej wełenki ? Jestem zainteresowana każdym kolorem ;-)
Co do ceny zapewne się dogadamy a może w zamian mogłabym też wykonać np. jakąś bransoletkę czy naszyjnik. Bardzo Was proszę - przejrzyjcie swoje włóczkowe zapasy może akurat ?
A teraz napiszę do czego potrzebuję takich resztek. Otóż zobaczyłam TU śliczną bluzeczkę i też taka mi się zamarzyła ;-) dzisiaj po południu już przeszukałam swoje zapasy i nawet zaczęłam dziergać - oto zaczątek


W mojej wersji postawiłam na czarne obramowanie kwadracików.
Gdyby któraś z Was byłaby chętna aby mnie włóczką poratować to proszę o kontakt:
edytam66@gmail.com
Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego tygodnia ;-)

2 komentarze:

  1. Piękna bluzka się szykuje :-) Wprawdzie nie mam włóczki na zbyciu, ale zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Duszko:) ja ma jakieś tam wełenki ale nie zawsze wiem co to jest, jeżeli jesteś zainteresowana mogę przesłać zdjęcia na maila.Mój mail to bepsz@buziaczek.pl
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...