Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

poniedziałek, 21 maja 2012

Obietnice....

niestety przez niektóre osoby składane 
są niedotrzymywane.
Troszkę mi przykro z tego powodu.
Zauważyłam,że miłym zwyczajem na 
innych blogach jest ( chyba , 
że się mylę ? ) po wygranym Candy
poinformować o otrzymaniu "cukiereczka ".
Ot taka moja mała dygresja....
Weekend był ciężki - egzamin zdany
ale czy zaliczony ? Sama nie wiem,
pytania testowe średnio mi pasowały ;-(
Wyniki za 2 Tygodnie !Czekam
z niecierpliwością.
Dziękuję za miłe wpisy i słowa otuchy
i za "kciuki" też .
Udanego tygodnia życzę ;-)

2 komentarze:

  1. Hello,Edytko:-)
    Mialam kiedys blog po polsku...Epopeje,lub dysertacje naukowa moglabym napisac na temat doswiadczen z tego okresu:-)W pewnej chwili zdalam sobie sprawe,ze przeciez ja nie mieszkam w Polsce i juz nie bede,wiec tez i poswiecac sie nie nalezy.
    Ten 'swiat' gdzies tam,Droga Edytko jest zupelnie inny:-))Pod wzgledem 'ludzkim' o niebo lepszy.
    Trzymam kciuki,choc znam te stany niepewnosci.'Przezylam' dwie uczelnie a pozniej dlugoletnia prace na jednej z nich.
    Bedzie OK:-))
    Usciski-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyniki będą na pewno b. dobre ;)
    A może do zwyciężczyni cukieras jeszcze nie dotarł?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...