Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

niedziela, 29 marca 2015

Lubię prezenty...

otrzymywać a jeszcze bardziej je robić. Zawsze czekam z lekkim niepokojem czy trafiłam w gust obdarowanej osoby. Dla mojej bliskiej koleżanki  postanowiłam zrobić właśnie mały prezent - zestaw 2 bransoletek w iście wiosennych a nawet można rzec letnich kolorach. ( jest to też forma podziękowania za Jej życzliwość ).
Fotka robiona przed południem gdy szaro i buro za oknem było
I fotka robiona pod wieczór przy sztucznym świetle - chyba jednak bardzie bliska realnych barw
Koraliki - pierwszy raz z takich dziergałam - to TOHO Round 110 Permanent Finish Galvanized Mint Green. Tak naprawdę ich właściwy wg mnie CUDNY ! kolor można zobaczyć TUTAJ .
Rzemyk dość gruby, szyty z rurkami w kolorze srebra.


Od jutra mam kolejne wizyty u lekarzy i nawet podczas jednej z nich będę miała szansę - czekając w kolejce - spotkać wspomnianą koleżankę . Tak więc prezencik zostanie wręczony. Ciekawa jestem czy się spodoba ?
Miłego , zdrowego tygodnia wam życzę i pięknie dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze ;-)

2 komentarze:

  1. Jesteś MISTRZYNIĄ BRANSOLETEK :D Prześliczne te Twoje tworki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudowne, po prostu piękne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...