Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

niedziela, 15 marca 2015

U mnie nadal...

królują  bransoletki na gumce. Tym razem do łask wróciły hematyty. Poniżej kule o wielkości 10mm


I jeszcze udało mi się wydziergać taką srebrzystą spiralkę


Jak zauważyłyście ostatnio mało udzielam się na blogu ... Niestety poprzednie tygodnie w pracy były bardzo pracowite - po prostu młyn i urwanie - nie napiszę czego ;-) ! I nadal tak mamy - wracam do domu wykończona a tu wiadomo jeszcze czekają domowe obowiązki więc sił na tworzenie i blogowanie mi brak..Do Was jednak obowiązkowo zaglądam choć komentarzy nie pozostawiam to podziwiam Wasze wspaniałe prace.
Pozdrawiam i spokojnego tygodnia Wam życzę :-)



1 komentarz:

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...