Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

niedziela, 23 lutego 2014

Srebrzyście ....

lub jak kto woli : szaro. Plany miałam nieco inne, chciałam podziałać z koralikami ale nic mi nie wychodziło.
Chwyciłam więc za srebrną (szarą) linkę spadochronową i skręcany sznurek - akurat ten ostatni pierwszy raz pojawia się w moich pracach. Powstały takie bransoletki




Dziś tak krótko - dość mocno spuchła mi górna powieka nad lewym okiem - sama nie wiem dlaczego - może jakiś wirus ? Wyglądam nieciekawie i nieco mnie boli. Zastanawiam się czy iść jutro do lekarza ? Bo obawiam się, że do rana mi nie przejdzie ;-(
Pozdrawiam Was serdecznie ;-)

3 komentarze:

  1. Śliczne bransoletki :) życzę dużo zdrówka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne sreberka.Mnie lekko popuchły obie, zwaliłam to na nowy puder, a może faktycznie to jakiś wirus. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne dopełnienie codziennego stroju, delikatnie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...