Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

środa, 3 lipca 2013

Jestem bardzo zadowolona...

gdyż dzisiejszą obronę zaliczyłam na 5 ;-) I taką też ocenę będę miała na dyplomie.
Dziękuję Wam kochane za trzymanie kciuków i ciepłe słowa - pomogło !
Na fotce z kumpelą Moniką - wspierałyśmy się nawzajem, pomagałyśmy (nie tylko na egzaminach haha),
chyba zaraziłam też Monię do beadingu - koralikowe bransoletki w Jej wykonaniu wychodzą śliczne.
Specjalne podziękowania należą się też mojej przyjaciółce Beacie (znamy się jeszcze z piaskownicy! )
- to Ona w ogóle namówiła mnie na te studia i też otrzymałam do Niej nieocenioną pomoc w postaci całego mnóstwa materiałów, książek, dobrych rad.A Karina też mnie wspierała i dziś i całe te 3 lata trzymała za mnie kciuki.
Dziękuję Wam z całego serca dziewczyny ;-)
Przyznam szczerze, że stresowałam się okrutnie-już od 3 w nocy nie spałam a na uczelni byłam dziś pierwsza.
Jednak mam już to za sobą i przyznam, że sama z siebie jestem dumna i dziewczyny chciałam Wam tylko powiedzieć,
że naprawdę na naukę nigdy jak widać na moim przykładzie(przecież swoje lata już mam) nie jest za pózno ;-)
I jeszcze standartowo fotki sznurkowych brans.
Buziaki ;-)

14 komentarzy:

  1. Serdeczne gratulacje! :) na pewno czujesz ogromną satysfakcję i dumę :) A bransoletki jak zwykle urzekające. Pozdrawiam cieplutko, S.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję z całego serca i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Edytko gratuluje i ciesz się razem z Tobą. Ja w tym roku skończyłam druga szkołę policealną, a od października zaczynam nowy kierunek fotografię. Zgadzam się z Tobą, że uczyć się można w każdym wieku. U mnie w klasie były dwie panie które miały ponad 60 lat i świetnie sobie radziły. Pozdrawiam i życzę udanych wakacji

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Edytko! Pewnie, że na naukę nigdy za późno, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Piękna ocena na dyplomie :) Bardzo fajne bransoletki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję serdecznie! :D Super ocena! Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję i też Was pozdrawiam i buziaki przesyłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po kiermaszu jak najbardziej :) Nie ma problemu, myślę, że się dogadamy :D:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Edytko gratuluję :))))) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo serdeczne gratulacje !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmmm, ja na zdjęciu widzę dwie młode dziewczyny, więc nie wiem dla kogo niby miałoby być za późno na naukę! Gratuluję serdecznie tego sukcesu - teraz chyba możesz oddać się bez wyrzutów sumienia bransoletkom, a nie nauce :)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję jeszcze raz za gratulacje. Asiu - ależ mi miło - lejesz miód na moje serce.Pozdrawiam Was :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...