Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

środa, 3 lipca 2013

Jestem bardzo zadowolona...

gdyż dzisiejszą obronę zaliczyłam na 5 ;-) I taką też ocenę będę miała na dyplomie.
Dziękuję Wam kochane za trzymanie kciuków i ciepłe słowa - pomogło !
Na fotce z kumpelą Moniką - wspierałyśmy się nawzajem, pomagałyśmy (nie tylko na egzaminach haha),
chyba zaraziłam też Monię do beadingu - koralikowe bransoletki w Jej wykonaniu wychodzą śliczne.
Specjalne podziękowania należą się też mojej przyjaciółce Beacie (znamy się jeszcze z piaskownicy! )
- to Ona w ogóle namówiła mnie na te studia i też otrzymałam do Niej nieocenioną pomoc w postaci całego mnóstwa materiałów, książek, dobrych rad.A Karina też mnie wspierała i dziś i całe te 3 lata trzymała za mnie kciuki.
Dziękuję Wam z całego serca dziewczyny ;-)
Przyznam szczerze, że stresowałam się okrutnie-już od 3 w nocy nie spałam a na uczelni byłam dziś pierwsza.
Jednak mam już to za sobą i przyznam, że sama z siebie jestem dumna i dziewczyny chciałam Wam tylko powiedzieć,
że naprawdę na naukę nigdy jak widać na moim przykładzie(przecież swoje lata już mam) nie jest za pózno ;-)
I jeszcze standartowo fotki sznurkowych brans.
Buziaki ;-)

14 komentarzy:

  1. Serdeczne gratulacje! :) na pewno czujesz ogromną satysfakcję i dumę :) A bransoletki jak zwykle urzekające. Pozdrawiam cieplutko, S.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję z całego serca i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Edytko gratuluje i ciesz się razem z Tobą. Ja w tym roku skończyłam druga szkołę policealną, a od października zaczynam nowy kierunek fotografię. Zgadzam się z Tobą, że uczyć się można w każdym wieku. U mnie w klasie były dwie panie które miały ponad 60 lat i świetnie sobie radziły. Pozdrawiam i życzę udanych wakacji

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Edytko! Pewnie, że na naukę nigdy za późno, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Piękna ocena na dyplomie :) Bardzo fajne bransoletki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję serdecznie! :D Super ocena! Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję i też Was pozdrawiam i buziaki przesyłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po kiermaszu jak najbardziej :) Nie ma problemu, myślę, że się dogadamy :D:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Edytko gratuluję :))))) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo serdeczne gratulacje !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję takiego sukcesu !:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmmm, ja na zdjęciu widzę dwie młode dziewczyny, więc nie wiem dla kogo niby miałoby być za późno na naukę! Gratuluję serdecznie tego sukcesu - teraz chyba możesz oddać się bez wyrzutów sumienia bransoletkom, a nie nauce :)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję jeszcze raz za gratulacje. Asiu - ależ mi miło - lejesz miód na moje serce.Pozdrawiam Was :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...