Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Kolczyki c.d.

Musiałam dziś popróbować ! Zrobiłam kolejny prototyp kolczyków  ;-)
Oczywiście TOHO Round 80 Pepper Red i Opaque Jet
A te srebrzyste to też TOHO Round 80 Ceylon Smoke
Fotka taka sobie ;

Proszę się nie dziwić, że widać nitkę - to na razie moje próby.Powinnam użyć żyłki - właśnie mam zamiar złożyć zamówienie w moim ulubionym sklepie KADORO. Mam też kolejne pomysły na wykorzystanie wzorów znalezionych w necie. Poza tym mam też ogromną chętkę na sutasz. Chyba zamówię coś z tych materiałów i pobawię się ...
Dziękuję za komentarze ;-)

5 komentarzy:

  1. Sliczne kolczyki.One zawsze wygladaja,jak szydelkowe:-)
    A nitki-nie przejmuj sie-kiedys sie 'schowaja'-ja po dosc dlugiej koralikowej praktyce jeszcze nieraz walcze z ubytkami technicznymi.To nie przychodzi od razu.Trzeba trenowac:-)
    Im wiecej rzeczy robisz,tym lepiej wychodza.
    Pozdrawiam cieplutko-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki piękne!!!Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Edysiu-zapraszam do Obserwacji:-)
    Ja tez lubie miec wiecej Obserwatorkow:-))
    Bo inaczej....'pojdem' sobie:-))
    Pozdrawiam raz jeszcze-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  4. Achaaa:
    Napisz mi prosze,jakiej wielkosci sa te Twoje 'Toho'?
    One mi wygladaja na rowniejsze rocailles,niz moje 'Preciosa'.Jesli sa wielkosci 1,7mm,lub troche mniej-zaczne sie rozgladac.mam jakies Toho,ale to sa naprawde malenstewka i chyba 'walcowate' a Twoje sa okragle,ak moje 'Preciosa',tylko bardzo rowne.Widzialam je w tym sklepiku,ktory polecasz,ale oni chyba nie chca wysylac za granice.Musze poszukac w innym.
    Usciski-Halinka-

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...