Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

czwartek, 3 maja 2012

Komplecik dla Marysi ;-)

Moja koleżanka , z którą razem studiuję złożyła zamówienie na komplet: bransoletka + kolczyki.
Kolory miały być : czarny i pomarańcz - termin wykonania : na ten weekend.Koraliki czarne mam prawie zawsze w zapasie, gorzej było z pomarańczowymi.Miałam już wydzierganą całą pomarańczową bransoletkę, na szczęście jeszcze była bez wklejonych końcówek.I co tu robić ? Sprułam - trochę szkoda było pracy... na ale co zrobić. Marysia prosiła to i ma - o coś takiego wyszło:
 Mam nadzieję, że spodoba się .
W poprzednim poście pokazywałam Wam bransoletkę i kolczyki z TOHO Metallic Hematyt. Otóż dorobiłam jeszcze naszyjnik - długość ok.80 cm, znalazłam też fajne zapięcie typu Toogle.
A prezentuje się tak

A to cały komplecik
Komplet można nabyć bezpośrednio u mnie - to tak gdyby ktoś był chętny ;-)
Mój syn Igor ma jutro I dzień matury - trzymajcie proszę kciuki.
Pozdrawiam serdecznie

8 komentarzy:

  1. Cuda tworzysz Edytko!
    Ja trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja dziś kosteczki z hematytowych koralików plotę :D widzę nie tylko ja ten kolor lubię ;) bardzo fajne obydwa komplety :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne są te komleciki :)) pewnie że będę trzymać kciuki połamania pióra dla Igora :))pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko przesliczne!!!Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej,Edytko:
    Wszystkie 'cacka' przeslicznosciowe-piekne wzory i kolory.Koncowek metalowych nie lubie,ale nie patrze na nie:-)Patrze na sciegi,na to,ze sie nici 'schowaly',ze wszystko jest rowne i technicznie wspanale.
    Masz baardzo zdolne lapeczki:-)
    -Usciski i Uklony-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba komplety fajne, też lubię hematyty, więc tym bardziej biżuteria mi się podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za Wasze komentarze - miód na moje serce lejecie dziewczyny ;-)Wasze pochwały dodają mi skrzydeł i mimo, że jestem dość wysoka to jeszcze urosłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne rzeczy robisz :) 3mam kciuki za syna. Mnie to czeka za dwa lata. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...