Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

niedziela, 3 czerwca 2012

Na szybciutko

bo za chwilę lecę na wykłady ;-) Poranne sobie odpuściłam...Wczoraj były wyniki tego egzaminu sprzed 2 tygodni. Pamiętacie ? Tak się bałam , że nie zdam. A tu o dziwo zdałam i to nawet na 4 !!! Hurra ! Halinko miałaś rację ;-) Jestem b.zadowolona.Ale  ale muszę się pospieszyć bo lektorat z niemieckiego czeka więc wrzucam fotkę mojej kulkowej bransoletki, o której wspominałam w poprzednim poście. Oto i ona:
Jestem z niej b.zadowolona i wczoraj miała swoją premierę na uczelni. Koleżankom też się podobała ;-) Do kompletu założyłam niebieskie kolczyki-kulki i powiem nieskromnie -całkiem fajny zestaw wyszedł.
Zaczęłam też haftować kolejną bransoletę - też w błękitach. Jakoś ten kolor ostatnio jest u mnie na topie.
Oto zaczątki bransoletki
Oczywiście wzór powstaje w trakcie haftu ;-)
Dziękuję za komentarze, odwiedziny i życzę udanej niedzieli i fajnego tygodnia - biegnę na uczelnię ;-)

10 komentarzy:

  1. fajna ta kulkowa bransoletka ;) u mnie dziewczyny w szkole też zawsze chcą mnie ograbić ze wszystkiego mojej produkcji, co akurat mam na sobie ;D ciekawa jestem jak Ci się uda haftowana bransa, więc rób ją szybciutko :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej,Edytko:
    Gratulacje-wiedzialam,ze dasz rade:-)
    Kuleczkowa bransoletka w przepieknych,optymistycznych niebieskosciach.Bardzo Ci pieknie wychodza te kuleczki-gdzies tam jeden Twoj post opuscilam/przepraszam!/ i tam byly pomaranczowe:-)Takie rudawe.Tez cudne kolczyki kuleczkowe.
    Twoja nowa bransoletka zapowiada sie slicznie.Cos musi byc na rzeczy z tymi blekitami-ja ostatnio bardzo utknelam w turkusach i to nie w wiekszych kawalkach,tylko w turkusowej'sieczce'.Trudno sie z tego robi,bo nieregularne,ale naszyjnik a raczej 'kolnierz' wychodzi niesamowity.Juz go mam 'powyzej',bo mnie zmeczyl okrutnie i nie zdazylam w tym tygodniu skonczyc,zeby mi Maz zrobil foty,zanim znow wyjedzie na kolejne 4 dni do Norwegii/213km/-Oslo,gdzie teraz pracuje.Ja nie umiem robic zdjec i nie umie sie poslugiwac tym jego 'super sprzetem' wiec musze czekac kolejne 4 dni,ale bede miala czas na 'dopieszczenie' tej duzej pracy i moze powstanie cos tam jeszcze dodatkowego-mniejszego.Stad mam przerwke w blogowaniu,ale staram sie komentowac na biezaco.
    Usciski-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bransoleta, a w komplecie to już cudo!
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Edytko gratuluję zdanego egzaminu:))) a bransoletka jest piękna :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  5. Precioso trabajo!!! Felicidades!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego Edytko z okazji urodzin:))pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze, gratulacje i życzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje zdania egzaminu. Bransoletka śliczna. Ta nowa tez się ciekawie zapowiada. Kolorki takie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna bransoletka i na dodatek w moich ulubionych kolorach.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zdanego egzaminu! I życzę powodzenia na resztę sesji :)
    Bransoletka w fajnych kolorach, osobiście kojarzy mi się z latem i morzem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...