Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

niedziela, 15 lipca 2012

Dziś będzie mix ;-)

Zaczęłam urlop.Wybrałam miejsce - kierunek nad morze - Ustka - tam mnie jeszcze nie widzieli.Zdecydowałam się już na konkretną kwaterę i... spojrzałam na prognozę pogody.
No cóż - póki co siedzę w domciu, dziergam, robię bransoletki, czytam i bawię się moją nową zabawką (będzie o niej na końcu tego posta).I czekam na lepszą pogodę. I mam nadzieję, że się doczekam bo mogę jechać w każdej chwili.
Teraz o bransoletkach.Zrobiłam o takie:




pozazdrościłam też blogowym koleżankom i zrobiłam sobie zakładkę do książek


I na koniec obiecane - TADAM !!! (możecie się śmiać ale ja gadżeciara jestem )moja nowa zabaweczka

Otóż kupiłam sobie tablet

I jestem nim zachwycona.Spadam aby się pobawić ;-)
Udanego tygodnia życzę ;-)
Dziękuję za odwiedziny i komentarze ;-)

1 komentarz:

  1. Bransoletki cudne:)) tablet jest świetny:)) i podzrów ode mnie Ustkę to piękne miasteczko bardzo mi się podobało:)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...