Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

sobota, 20 września 2014

Dzisiaj miałam ochotę...

na szydełkowanie. Komin nr 3 będę kończyć podczas wieczornego oglądania filmu a po południu wyszydełkowałam błękitną spiralkę. Tym razem użyłam koraliki Preciosy


W kolejce do pokazania czekają dwie inne spiralki: bladoróżowa i zielona.Spoglądam też w stronę krosna i jakiś tam pomysł w głowie mi kiełkuje. Miałabym też ochotę na sweter z koła na szydełku... Tylko doba troszkę za krótka na realizację pomysłów.
Pozdrawiam i dziękuję za Wasze wizyty na moim blogu ;-)

2 komentarze:

  1. Jak ja dawno nie dziergałam... Przypomina mi się to za każdym razem jak widzę takie fajne spiralki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wakacyjne klimaty - fajnie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...