Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

środa, 17 września 2014

Komin multikolor....

ten właśnie, o którym wspominałam w poprzednim poście.Dziś korzystając z pięknej aury postanowiłam , że pewien fragment mojej drogi z pracy do domu przejdę pieszo spacerkiem i zajrzę przy okazji do ulubionej pasmanterii. Zakupiłam kolorowe guziki, przyszyłam i teraz następuje prezentacja 






Celowo użyłam guzików każdego w innym kolorze. A Wam podoba się ten komin ?
W chwili obecnej dziergam  kolejny komin - taką mam wenę na szydełko haha ;-)
Pozdrawiam serdecznie.

1 komentarz:

  1. tęczowo mi... aż sama mam ochotę coś w tym stylu dziergnąć <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...