Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

sobota, 25 października 2014

Pomalutku coś tam...

u mnie powstaje. Jak wspominałam ten tydzień zaczęłam zwolnieniem lekarskim więc moje ruchy były mocno ograniczone - czytaj: dużo polegiwałam w łóżeczku. Jednak ręce były OK i drobiazgi wyczarowały ;-)
Mała zajawka haha
coś co mam zamiar szybko skończyć i pokazać Wam w całej okazałości.
Miałam jeszcze 2 metalowe bazy bransoletkowe - pierwsza opleciona TOHO 110 Hematite
Druga cieniutka była i bez większych kombinacji wkleiłam po prostu w rowek czarny rzemień.

Dziękuję za liczne odwiedziny i pozdrawiam ;-)



2 komentarze:

  1. To będzie coś bajecznie kolorowego :))

    OdpowiedzUsuń
  2. te dwie minimalistyczne czarnidła
    bardzo mi się podobają - a tęcza
    poskramiana szydełkiem? poczekam...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...