Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

wtorek, 4 sierpnia 2015

Szczęśliwa niespodzianka...

przed chwilą dotarła właśnie do mnie wiadomość, że wygrałam Rozdawajkę u Natalii ;-) Zobaczcie koniecznie jakie cudeńka tworzy ta zdolna kobietka. Zawsze czytając i oglądając posty na blogu Natalii jestem pod wielkim wrażeniem - biżuteria jest przepiękna, wspaniale dobrane elementy, barwy czy też technika wykonania - w każdym calu widać finezję i duszę artysty.
A niespodzianka tym większa, że przez ostatnie kilka dni miałam problemy z kompem i nie byłam na bieżąco - dopiero przed kilkoma minutami odczytałam , że zostałam wylosowana. Na pewno pochwalę się Wam co też Natalia dla mnie przygotowała ;-)
A co u mnie ? urlop mi się skończył to i zrobiła się słoneczna pogoda ;-) Dobrze, że w biurze mamy klimatyzację. Jutro mam zamiar założyć sukienkę w niebieskościach i dla odświeżenia kilkuletniego ciuszka zrobiłam sobie dziś szybciutko takie 2 delikatne bransoletki z pięknie mieniących się kryształków - jako zawieszki serduszka Swarovskiego


Udanej reszty tygodnia Wam życzę ;-)

2 komentarze:

  1. Ładniusie te bransoletki :) Proste, ale jakie efektowne!
    Gratuluję wygranej w Rozdawajce! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki - całkiem fajnie wyglądają na nadgarstku ;-)

      Usuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...