Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

czwartek, 31 sierpnia 2017

Już niebawem...

jesień i pierwsze chłody .... Widzę na wielu blogach, że już zaczęła się produkcja cieplejszych dodatków i ja też poczyniłam takie TRIO : komin, opaska i mitenki.
Włóczka to Merino Bulky i szydło nr 8


Buziaki 😙

2 komentarze:

  1. Super wyglądasz w tym kolorze :) Ja planuję kupić czarną czapkę z pomponem. W sklepie Sterkowski.pl spodobało mi się kilka modeli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam beże! Pasują dosłownie do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...