Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

niedziela, 5 sierpnia 2012

Jakiś czas

temu poprosiłam Ewę o to by wykonała dla mnie broszki kwiaty. I oto w tym tygodniu dotarła do mnie przesyłka. Same zobaczcie co Ewa włożyła do koperty i jakie cuda otrzymałam


Dostałam jeszcze fikuśny breloczek

oraz paczuszkę koralików

Bardzo CI Ewuniu dziękuję ;-) Ja wysłałam Ewie w podziękowaniu koralikową, niebieską bransoletkę - której zapomniałam zrobić fotki.Jest mi trochę głupio, że Ewa przygotowała dla mnie aż tyle prezentów a ja - tylko 1 skromną bransoletkę ;-( Ale mam zamiar to nadrobić.
I teraz ... więcej fotek nie mam, NIC nie zrobiłam w tym tygodniu. Powiem szczerze, że nie chciało mi się.I zmęczona też już trochę biżuterią byłam. Moje myśli wędrują ku szydełku, pokazywałam Wam jakiś czas temu zaczątki bolerka, które... leży sobie i czeka na moją wenę. Hm, może czas by wrócić trochę do dziergania ? Tylko ten upadł i kiedy wszystko klei się do rąk....
Pozdrawiam i udanego tygodnia życzę ;-)

5 komentarzy:

  1. Świetny prezencik:)) o tak upał jest męczący a ja się przesiadłam teraz na drutki:)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie te kwiatowe broszki :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że jesteś zadowolona z wymianki. Ja też przed chwila napisałam posta i umieściłam fotkę Twojej bransoletki tj. jużmojej ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za komentarze i Tobie Ewuniu także ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...