Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

sobota, 30 maja 2015

Kolorowanki dla dorosłych...

przeglądając  blogi znalazłam TU post o wspomnianych wyżej kolorowankach. Czytając go uśmiech pojawił się na mojej twarzy, cofnęłam się o kilka...dziesiąt lat i zobaczyłam siebie kolorującą z zapałem różne, różniste  książeczki, których wtedy niestety nie było na rynku zbyt wiele. Talentu do rysowania niestety nie mam ale kolorowanie ?? Czemu nie ?  Poczułam nieodpartą chęć popróbowania czy TO rzeczywiście działa odstresowująco. Syn, który w chwili obecnej pracuje w hurtownii papierniczej zakupił mi kredki . Niebawem są moje urodziny i moja Mama dała mi pieniążki abym sama wybrała dla siebie kolorowankę. Kupiłam dziś w Empiku  taką\( fotki wydawnictwa "Kolorowy trening antystresowy - esy-floresy" Wydawnictwo BUCHMANN - cena 24,99. 

Książka zawiera ok. 60 stron , są perforowane więc można z nich zrobić własny, ulubiony obrazek i np. oprawić .Cytat z książki:
" Zachwycające mandale, niesamowite ornamenty.....
Uwolni zmysły i znajdz w sobie wewnętrzny spokój!
Zamiast jogi, medytacji i wszelkich terapii."
W oczekiwaniu na upieczenie się czekoladowych muffinek , zasiadłam przy kuchennym stole i wzięłam się na początek za motylki ;-)

Już wiem, że muszę kupić nieco inne kredki - te mają troszkę blade kolory .
A oto moje najbliższe plany do pokolorowania




Co Wy o tym sądzicie ? Bo ja  muszę przyznać, że świetnie się bawiłam podczas rysowania i Wam gorąco polecam taki odstresowywacz ;-) Miłego weekendu ;-)




8 komentarzy:

  1. Ha, super kolorowanka, zentangle potrafi dać wiele radochy i całkiem nieźle zrelaksować. Miłej zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zaskoczona i zaintrygowana kolorowankami dla dorosłych:-) A to naprawdę świetny pomysł, bardzo mi się podoba!
    Pamiętam, że do kolorowania najbardziej lubiłam woskowe kredki Bambino:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla relaksu mogę jeszcze zaproponować udział w zabawie blogowej:-) Skusisz się? U mnie szczegóły.

      Usuń
  3. Och, bardzo ciekawy pomysł, uwielbiałam kolorowanki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna i bardzo kusząca - miłego kolorowania :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...