Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

czwartek, 22 listopada 2012

CANDY

Obiecałam już dawno - więc dziś zapraszam Was do udziału w mojej zabawie ;-)
Do zgarnięcia bransoletka z koralików TOHO widoczna na fotce.


Zasady udziału:

1. Proszę chętnych o zapisy pod tym postem - do 6 grudnia br.
- do końca dnia,
2. Udział mogą brać osoby posiadające własnego bloga -
proszę o podanie linku do tegoż bloga,
3. Proszę o zamieszczenie banerka informacyjnego o moim Candy
na swoim blogu,
4. Proszę o dodanie mojego bloga do obserwowanych,
5. Byłoby miło gdybyście dodali linka do mojego bloga na
Facebooku - jednak nie jest to konieczne,
6. Nie wysyłam przesyłki za granicę,

Zwycięzcę wyłonię w dniu 7 grudnia i tego dnia ogłoszę wynika ;-)
W przypadku dużej ilości chętnych rozważam nagrodę pocieszenia.

Zapraszam do udziału i życzę szczęścia w losowaniu ;-)

9 komentarzy:

  1. Jak tu nie skorzystać? Zielony to ulubiony kolor mojej córki

    OdpowiedzUsuń
  2. To i ja po tę zieleń się ustawiam, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne. Stanę w kolejce. Zapraszam również na kregulaart.bloog.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. bransoletka jest piękna, zgłaszam się! trafiłam do Ciebie przypadkiem ale z przyjemnością pozostanę jako obserwator, a banerek zamieszczam na moim blogu w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    pozdrawiam cieplutko
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, a ja takie uwielbiam! Ustawiam się i cichutko liczę na szczęście :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę odmówić;) Twoją twórczość podziwiam i chętnie zgarnę takie cudo!

    Pozdrawiam, Iwona

    PS.: Banerek na truskawki27.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, z wielką chęcią ustawiam się w kolejce do Twojego Candy, jako wierna fanka Twoich plecionek:) Bloga zapewne znasz, ale grzecznie spełnię wszystkie warunki: banerek jest na blogu sylviamade.blogspot.com, a Twoją stronę obserwuję już od dawna:) Pozdrawiam cieplutko, S.

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się z wielką chęcią ! :)
    obserwuję, a banerek na blogu, w pasku bocznym: http://koralinaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow!!!No i ja spróbuję!!!trafiłam tu dopiero co prawda dzis ale lepiej pózno niz wcale!!!!pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...