Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

sobota, 1 grudnia 2012

Hurtem

dziś wrzucam fotki bransoletek, które wydziergałam w ostatnich dniach.
Te niżej prezentowane są na konkretne zamówienia.
Na początek jednak krótki naszyjnik wykonany z 3 op. Toho 3mm
Galvanized Aluminium.
Pewna przemiła kobietka ma już bransoletkę z takich koralików -
a ja chciałam Jej w jakiś sposób podziękować za zaangażowanie
i dobre serce, które mi okazała.
Daria - ślicznie Ci dziękuję ;-) Mam tylko nadzieję, że prezent
się spodoba.

I tu wychodzi moje beztalencie w temacie robienia fotografii ;-(
Naszyjnik w realu wypada o wiele ładniej - skromna
jestem prawda ? haha . I idąc za ciosem kolejne bransy









I kolejny włóczkowy kołnierzyk

Szydełkowa chusta i komin na drutach z związku z powyższymi dzierganiami -
nie ruszone.Pozazdrościłam jednak Silver Aguti oraz Weronice prześlicznych zamotek.Zakupiłam młynek dziewiarski - jest już w drodze do mnie - ach nie mogę się doczekać , włóczkę, ponadto zrobiłam sobie sama ;-) mały prezencik i zakupiłam także krosno do koralików. Mam więc nadzieję,że niebawem
będę mogła Wam pokazać odmienne prace.
Przypominam kochani o moim Candy - patrz poprzedni post.

Pozdrawiam Was cieplutko ;-)

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...