Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

niedziela, 16 marca 2014

Mam nadzieję,

że Was nie zanudzę ;-) Otóż wydziergałam.... kolejne bransy.





Wszystkie na konkretne zamówienie - obym tylko wstrzeliła się z kolorami bo miały być: chabrowy, słoneczny żółty i butelkowa zieleń. Sama muszę przyznać, że tempo było niezłe o to był bardzo pracowity weekend. Tym bardziej, że ... zmajstrowałam jeszcze inne ;-) Ale o tym w kolejnym poście.
Pozdrawiam i oczywista wspaniałego tygodnia Wam życzę ;-)

6 komentarzy:

  1. Śliczne :) z pewnością się spodobają :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!!! Tyle na raz. A przepraszam bardzo, ale jak robiłaś te bransoletki - szydełkiem czy po prostu na żyłce albo nitce?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju ale działasz! Zastraszające tempo po prostu! Super, kibicuję i oglądam z zapartym tchem :)
    PS.: Zadam pytanko: jak tam pled?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz Wielkie Moce Przerobowe:-))
    U mnie,niestety,nic tak szybko sie nie dzieje.
    Piekny ,kolejny 'rzut' bransoletek.
    -Pozdrawiam-
    -Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie cuda się nie nudzą :)
    Najbardziej zauroczyła mnie ta pierwsza niebieska .
    Pozdrawiam i zapraszam ds-4-kunst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...