Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

wtorek, 15 kwietnia 2014

Wspomniany wcześniej...

komplecik dla pani Ewy.
Bransoletka , w której  wykorzystałam Super Duo i TOHO Bugle



Kolczyki także z Super Duo + TOHO 80  bodajże Metallic Rainbow Iris

I obrączka - koraliki jak wyżej

Obrączką uszyta trochę "w ciemno"  - mam nadzieję, że będzie pasowała na palec Pani Ewy.
W ogóle mam nadzieję, że komplecik przypadnie Jej do gustu - jest to drobny wyraz wdzięczności i podziękowania dla tej Pani ;-)
Przyjemności na resztę tygodnia dla Was - buziaki ;-)

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...