Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

piątek, 11 lipca 2014

Bransoletka bajecznie kolorowa...

została utkana na krośnie - z wykorzystaniem TOHO Bugle 3mm i TOHO 110 Iris Purple.





Dopiero na fotkach sama widzę jakie popełniłam błędy w trakcie pracy.Zdaje mi się, że to mała wina nici gdyż bransoletka jest bardzo lejąca. Jednak do tego typu prac boję się używać żyłki wędkarskiej.
A Wy czego używacie do tkania ? Proszę o podpowiedz ;-)
Pozdrawiam letnio i urlopowo.

3 komentarze:

  1. Nie mam co prawda dużego doświadczenia, jeśli chodzi o bransoletki na krośnie, ale sama używałam bardzo grubej nici jako bazę, a wyplatałam tą samą, jaką używam do wyszywania - czyli niciani do dżinsu.
    Już sobie wyobrażam, jak pięknie musi się mienić ta bransoletka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. krosno podobnie jak i kołowrotek znam tylko z podań i legend - więc jestem pod wrażeniem - ja do bijou używam namiętnie cieniuchnej żyłki na malutkiej szpulce oraz standardowo elementów metalowych a sporadycznie srebra ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...