Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

sobota, 31 stycznia 2015

Dla statystyki...

bransoletki wydziergane w tym tygodniu. Już takie robiłam ale mimo wszystko wrzucam fotki tych ostatnich coby nie było, że zupełnie się obijam ;-)





Sweter z koła dzierga się ale pomalutku - straciłam nieco zapał niestety a poza tym szydełkowałam ww. bransy ;-)
Pozdrawiam serdecznie ;-)

6 komentarzy:

  1. Ja osobiście bardzo lubię takie "zwyklaki", bo do wszystkiego pasują.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak można je założyć do wszystkiego ;-) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Lubię takie proste bransoletki, zawsze do wszystkiego pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne :) Wszystkie. Gdybym jeszcze takie potrafiła zrobić. Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :) http://zielonymyszak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...