Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

środa, 18 marca 2015

Kolorowo, wiosennie...

tym razem użyłam kamieni o wdzięcznej nazwie (pasującej do mojego nazwiska) - marmurek ;-)
W związku z powyższym kilka brans będzie zdobiło mój nadgarstek. Wybieram zielony - bo pasuje do rudych włosów, czerwony - na szczęście i niebieski bo ... TAK ;-)

Buziaki dla Was ;-)

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne :) Wszystkie. Również na pierwszym miejscu wybrałabym zieloną, bo to mój ulubiony kolor :) Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia życzę :)

    >Zapraszam do mnie<

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się oko do srebrnej zaświeciło:-) Takie odcienie budzą moje niesłabnące pożądanie. Bardzo ładna kolekcja:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-) Te srebrne mają największe powodzenie, pasują do wszystkiego i myślę, że taki dodatek chyba zawsze będzie na czasie.Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ;-)

      Usuń
  3. Świetne, takie wiosenne: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-) Codziennie mogę założyć inną a co ! Pozdrawiam ;-)

      Usuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...