Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

środa, 25 marca 2015

To chyba te wiosenne...

zmiany pogody sprawiły, że znów  zmagam się z bólem kręgosłupa. Kolejna wizyta u lekarza, kolejne proszki i kolejne zwolnienie. Ech życie... Tak więc od dziś ma tygodniowe L4 ...
Zdążyłam jednak w te poprzednie dni wydziergać kilka brans, które śpieszę Wam pokazać.
Na początek  "kwiatkowa". Zobaczyłam taką u ELI i bardzo mi się spodobała. jednak moje wykonanie jakoś szału nie robi, sama nie wiem czy mi się podoba czy też nie...

Mam jeszcze ochotę na czarną w czerwone kwiatki - tak na ludowo ale tu muszę jeszcze przespać się z tym pomysłem. Bransy Eli podobają mi się o wiele bardziej niż moja własna.
następne bransy to wspomniane w poprzednim poście srebrzystości - była jeszcze cała srebrna ale już w poniedziałek znalazła swoją właścicielkę ;-)


Na dziś to tyle miałam do pokazania.Pozdrawiam cieplutko ;-)


8 komentarzy:

  1. Śliczne bransoletki, takiej w kwiatki jeszcze nigdy nie widziałam bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-) Może sama spróbujesz taką wydziergać ? Ela podała schemat więc można korzystać.Pozdrawiam ;-)

      Usuń
  2. Śliczna! One podobają mi się w każdym zestawieniu kolorów. A niebieskie lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i za udostępnienie schematu ;-)

      Usuń
  3. Bardzo szykowne bransoletki, koniecznie zrób czarną w czerwone kwiatki, na pewno będzie super:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-) Koraliki w drodze więc kto wie ...

      Usuń
  4. Bardzo fajne, w szczególności podoba mi się ta z ostatniego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Ta ostatnia to taka klasyka prawda ?

      Usuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...