Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

wtorek, 3 listopada 2015

Zestaw kolejnych dwóch koralikowych bransoletek...

powstał także w poprzednim tygodniu. To był w ogóle b.twórczy tydzień - w sumie wydziergałam 7 bransoletek. Te prezentowane poniżej są w bardzo pastelowych barwach. 
Błękitna to oczywiście sznur turecki, który pokochałam bezgraniczną miłością ;-)
I biała wręcz krystaliczna - też ma to coś
Udanej reszty tygodnia Wam życzę i pozdrawiam cieplutko ;-)


4 komentarze:

  1. Bransoletki piękne, ale i dyndadełka bardzo przyjemne dla oka:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie bardzo ładnie się prezentują, a najlepiej w komplecie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne :) Dyndadełka mi się szalenie podobają, nigdzie takich nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...