Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

środa, 6 marca 2013

Zamotkowe szaleństwo

mnie ogarnęło ;-) Jak już opanowałam młynek dziewiarski, sznureczki wychodzą równe i co najważniejsze znalazłam sposób na aby podczas pracy się nie plątały - to co dzień po przyjściu z pracy kręcę zamotek. Ha ale na co mi tyle ?
Może któraś z Was miłe blogowiczki uskuteczni ze mną prywatną wymiankę ? Ja najbardziej reflektowałabym na biżuterię ( marzy mi się coś sutaszowego - ja jakoś nie mogę tej techniki opanować ) a oto co mogę zaproponować w zamian (sorki za fotki - już wiecie, że tu talentu nie mam - naprawdę w realu kolory zamotków są o niebo ładniejsze):
1. czekoladowobrązowo-rudo-pomarańczowy

2. granatowo-błękitno-szaro-biały

3. czerwono-czarny z poprzedniego posta

4. Mogę także zaproponować kołnierzyki - niestety koleżanka wzięła tylko jeden z nich a pozostałe chyba też nie są złe ?


Czekam na mailowe propozycje ;-)
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny i komentarze.

2 komentarze:

  1. Piękne zamotki jestem pod wielkim wrażeniem :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety sutaszu nie ogarniam również ;) Ale kołnierzyki są cudowne, a za zamotki bardzo chętnie bym się wymieniła - choć nie wiem, czy potrafię zrobić coś, co chciałabyś przygarnąć? :)
    Zapraszam do siebie i pozdrawiam serdecznie, będę podglądać! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...