Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

piątek, 1 marca 2013

Tak mnie dzisiaj naszło

aby coś twórczo podziałać. Miałam w tym tygodniu 4 dni urlopu - z przeznaczeniem na pisanie pracy licencjackiej. Ale przyznam się Wam, że baaardzo marnie mi szło :-( Jednak liczę, że skoro zapowiadają się kolejne słoneczne dni to wena mnie najdzie. A dziś po południu w ramach odstresowania się zrobiłam parę biżutek.
Na początek pokażę Wam naszyjniki - rzemykowe, składające się z 2 części - ta przednia z różnymi ozdóbkami może być w każdej chwili odpięta i może być np. bransoletką.
No to UWAGA prezentacja:
I naszyjnik z modną sową

kolejny czarny

do tego naszyjnika bransa extra

następne 2 w czerwieni

Kolczyki na duuużych biglach - dla mnie ;-)

I na koniec wykorzystałam szklane, kolorowe koraliki i czarny sznurek - i oto co powstało


Spodobało mi się robienie tych naszyjników, mam jeszcze sporo półproduktów więc chyba powstanie ich jeszcze kilka.
Te wyżej prezentowane są dość długie - ja takie lubię ale kto wie może następne będą typu "obróżka" ?
I co o nich sądzicie ?
Dziękuję za odwiedziny i komentarze. Przyjemności Wam życzę ;-)

2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie Cię naszło !!! Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. O fikuśnie wygląda ta biżuteria :)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...